I dag, torsdag den 11. april kl. 12, åbner vi for tilmelding til Årsmøde 2024. Samtidig frigiver en række hoteller for værelser, der er reserveret til årsmødet.

Vi glæder os til at se dig og dine kolleger til Årsmøde 2024.

Årsmødet afholdes i Odense Congress Center den 31. oktober og 1. november 2024.

I dag kl. 12 åbner vi for tilmelding til årsmødet via denne side.

Med din tilmelding er du sikret entré, frokost torsdag den 31. oktober samt te, kaffe og vand under hele årsmødet.

Samtidig har du mulighed for at købe festbillet med middag samt frokost go-to fredag.

Booking af overnatning: Vær klar ved telefonen og tasterne
I år skal du/I selv booke jeres overnatninger direkte hos hotellerne. For at lette jeres booking af hotelværelser har vi indgået en aftale med en række hoteller, som har forhåndsreserveret et vist antal værelser.

Disse værelser frigives i dag kl. 12. Læs mere om hotellerne her kl. 12 i dag.

HOTELLER

Disse hoteller har reserveret værelser til årsmødet:

• Scandic Odense
    – Kontaktinfo: odense@scandichotels.com. Husk at oplyse, du booker via Skolelederforeningen.
  • First Hotel Grand
    – Kontaktinfo: odense@firsthotels.dk, Husk at oplyse, du booker via Skolelederforeningen.
  • Hotel Knudsens Gaard
    – Kontaktinfo: info@knudsensgaard.dk, Tlf. 6311 4311. Husk at oplyse, du booker via Skolelederforeningen.
  • Hotel Odense
    – Kontaktinfo: info@hotelodense.dk. Husk at oplyse, du booker via Skolelederforeningen.
  • CABINN Odense Hotel
    – Kontaktinfo: odense@cabinn.com. Du skal henvise til BlockID 1497349. Husk også at oplyse evt. EAN-nummer til afregning
  • Hotel Odeon
    – Kontaktinfo: Gennem deres hjemmeside under Book nu. Husk at skriv kampagnekoden: SLF24

Vel mødt til Årsmøde 2024!