Tak for din interesse i Skolelederforeningen.
Du kan selv oprette dig som medlem digitalt. Du er selvfølgelig velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål.

Bliv medlem her

Hvorfor blive medlem?

Som medlem af Skolelederforeningen opnår du blandt andet

• Personlig rådgivning
  • Kurser og vidensdeling
  • Forhandling og politisk arbejde til fordel for skoleledere

Se flere medlemsfordele

Find svar om medlemskab

• Ledere, der er ansat inden for LC-Lederforums og Skolelederforeningens aftale- og overenskomstområde i staten, regionerne, kommunerne, selvejende eller private institutioner/virksomheder.
  • Ledere ansat ved de danske skoler i Sydslesvig.
  • Medlemmer, der er fratrådt deres stilling kan forblive i Skolelederforeningen, indtil de opnår ny ansættelse. Herefter tages stilling til eventuel ændring af fagforeningsmedlemskab.
  • Pensionerede medlemmer af Skolelederforeningen. Læs mere om pensionistmedlemskab

Det koster 622 kr. pr. måned at være medlem af Skolelederforeningen og Danmarks Lærerforening (DLF). Af de 622 kr. går 167 kr. til den centrale forening DLF.

Pensionist
Når du går på pension, har du mulighed for fortsat at være medlem af Skolelederforeningen gennem et pensionistmedlemskab.
Medlemskab koster 414 kr. per kvartal og er fradragsberettiget for tjenestemænd.
Læs mere om medlemskab som pensionist

Nedsat kontingent ledighed
Hvis du er ledig og modtager dagpenge, kan du få 50 pct. kontingentnedsættelse.

Du skal blot ændre din status til ledig på Min side. Kontingentnedsættelsen sker automatisk fra måneden, efter du har ændret status til ledig, og løber i op til seks måneder.

Hvis du fortsat er ledig efter seks måneder, skal status opdateres på Min side.

Kontingentnedsættelsen ophører, når du ikke længere er ledig.

Du kan selv oprette dig som medlem digitalt med dit MitID: Bliv medlem her

Er du på nuværende tidspunkt medlem af Danmarks Lærerforening, melder du dig ind ved at logge på din DLF Min side og oplyse om din nye situation som leder. Da vi deler medlemssystem med Danmarks Lærerforening, vil du på den måde blive overflyttet til Skolelederforeningen. Du er velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål.

Følger du os på LinkedIn?

Gør som over 4000 andre med interesse for skoleledelse – følg Skolelederforeningen på LinkedIn og få seneste nyt fra din forening.

Følg os her

Har du spørgsmål til at blive medlem? Så vil vi meget gerne hjælpe. Skriv eller ring til en medarbejder direkte – du kan også altid kontakte os på skolelederne@skolelederne.org og tlf. 7025 1008

Jeanette Langsig Rehfeld skolelederforeningen

Jeanette Langsig Rehfeld