Årsmøde 2024

Tilmeld dig/jer her

Du/I kan tilmelde jer Årsmøde 2024: Klik her for at tilmelde dig

Med din tilmelding er du sikret entré, frokost torsdag den 31. oktober samt te, kaffe og vand under hele årsmødet.

Samtidig har du mulighed for at købe festbillet med middag samt frokost to-go fredag.

Til festens tema har vi ladet os inspirere af oktoberfest med tyrolerstemning, lederhosen, øl og dansemusik.

Hvis du har spørgsmål om tilmelding, kan du henvende dig på vores hovednummer 7025 1008

I står selv for booking af hotel

Som noget nyt skal du/I være opmærksom på, at I selv skal booke jeres overnatninger direkte hos hotellerne eller andre overnatningsmuligheder.

Forhåndsreserverede hotelværelser
Booking af hoteller foregår ikke længere via vores hjemmeside eller KongresKompagniet. For at lette jeres booking af hotelværelser, har vi indgået aftale med en række hoteller, som har forhåndsreserveret et vist antal værelser.

Nedenfor kan du se en oversigt over de hoteller, hvor Skolelederforeningen har reserveret værelser:

HOTELLER

Vær opmærksom på du/I selv skal reserverer hotel

På disse hoteller har Skolelederforeningen reserveret værelser til årsmødet:

• Scandic Odense
    – Kontaktinfo: odense@scandichotels.com. Husk at oplyse, du booker via Skolelederforeningen.
  • First Hotel Grand
    – Kontaktinfo: odense@firsthotels.dk, Husk at oplyse, du booker via Skolelederforeningen.
  • Hotel Knudsens Gaard
    – Kontaktinfo: info@knudsensgaard.dk, Tlf. 6311 4311. Husk at oplyse, du booker via Skolelederforeningen.
  • Hotel Odense
    -Kontaktinfo: info@hotelodense.dk. Husk at oplyse, du booker via Skolelederforeningen.
  • CABINN Odense Hotel
    -Kontaktinfo: odense@cabinn.com. Du skal henvise til BlockID 1497349. Husk også at oplyse evt. EAN-nummer til afregning
  • Hotel Odeon
    – Kontaktinfo: Gennem deres hjemmeside under Book nu. Husk at skriv kampagnekoden: SLF24

Vi ses til Årsmøde 2024

Velkommen til fremtiden – den er her allerede

Kunstig intelligens og andre nye teknologier griber ind i skolens hverdag. Aldrig tidligere har teknologiske nybrud grebet så direkte ind i undervisningen og skolens pædagogiske praksis. Som skoleledere er vi naturligvis parate til at gribe fremtiden og de muligheder, den byder på. Men det er også et paradoks. For hvordan bedriver vi god skoleledelse på nye og anderledes vilkår i en stærkt accelererende virkelighed med stor kompleksitet og mange opgaver?

Velkommen til Årsmøde 2024vi tager et nærmere kig ind i fremtiden

Vi dykker ned i mulighederne med kunstig intelligens. Vi udforsker, hvordan vi kan være åbne overfor nye teknologier samtidig med, at vi passer på os selv som ledere. Og vi tager fat på, hvordan vi bevarer vores autentiske lederskab og ikke blindt lader os rive med af samfundets forventninger og normer.

Vi glæder os til et par dage i nutid og fremtid med jer. Årsmøde 2024 foregår i Odense Congress Center den 31. oktober til 1. november.

Interesseret i at udstille?

Som udstiller på Skolelederforeningens årsmøde vil du møde professionelle og interessante forbrugere. Sidste år slog vi rekord med flere end 2.000 deltagere og over 100 stande i vores store udstilling.

Vil du høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig og din virksomhed med at finde den rette stand, så kontakt Odense Congress Center, OCC, Peter Nordfred Hansen på: 6139 4880 eller penh@occ.dk.

Vil du mindes Årsmøde 2023?

Se højdepunkter fra Årsmøde 2023. Her var temaet ’Vi rykker sammen – fremtidens fællesskaber’
Se billeder, program og flere minder fra Årsmøde 2023

For øvrige henvendelser om årsmødet: Tag direkte kontakt til en af medarbejderne her eller få fat i sekretariatet på tlf. 7025 1008 og mail skolelederne@skolelederne.org

Malene Lieberknecht skolelederforeningen

Malene Lieberknecht

Redaktør af digitale medier, kommunikationskonsulent

Jannik Brostrup Larsen skolelederforeningen

Jannik Brostrup Larsen

Økonomikonsulent

Henrik Sloth skolelederforeningen

Henrik Sloth

Carina Termansen skolelederforeningen

Carina Termansen

Politisk konsulent

Følger du os på LinkedIn?

Gør som over 4000 andre med interesse for skoleledelse – følg Skolelederforeningen på LinkedIn og få seneste nyt fra din forening.

Følg os her