“Lige nu er der er fællessang og fællesaktiviteter og gang i den på skolen her op til sommerferieafslutningen. Fællesskaber er vigtige, og I er drøngode til at lave fællesskaber ude på skolerne. I foreningen giver vi den fuld gas med fokus på fællesskaber i det kommende skoleår”

Vi giver den fuld gas med fællesskaber også ind i forligskredsen og med ministeren, når vi skal tale om inklusion, og hvordan alle børn trives og lærer bedst. Og så har vi fokus på de indre fællesskaber. Hele temaet for årsmødet i år bliver nemlig fællesskaber i skolen. Vi vil også udbrede vores Ord til Handling-forløb, netværk for mellemledere, i endnu flere kommuner. Det har vi fået mulighed for, og det glæder vi os rigtig meget til”.

— siger Skolelederforeningens formand Claus Hjortdal og  næstformand Dorte Andreas

Formandskabet sender en stor tak for indsatsen i skoleåret 2022/2023 og ønsker alle en rigtig god sommer.