Ny procedure for tilmelding og booking til årsmødet

Sådan tilmelder du dig og booker overnatning, forplejning og fest til årsmødet 2023

Vi har i år valgt at tilrettelægge tilmelding og booking til årsmødet på en ny måde. Det skyldes, at vi ønsker at gøre det nemmere for dig/jer og sikre, at der er frokost, kaffe, the og vand til alle. Det skyldes også, at vi på denne måde kan tilgodese brandmyndighedernes behov for at vide, hvor mange personer vi er samlet.

Registrer din deltagelse – køb en adgangsbillet

Det betyder, at du i år skal registrere din deltagelse i årsmødet ved køb af en adgangsbillet. Billetten sikrer dig til en rimelig pris frokost torsdag samt kaffe, the og vand ad libitum under hele årsmødet. Du skal blot møde op med din adgangsbillet, bruge tid sammen med kollegaer, få faglige indspark og besøge udstillingen – så sørger vi for resten.

Book hotel, fest og fredagens frokost som tilvalg

Når du køber adgangsbillet, får du samtidig mulighed for at tilvælge booking af overnatning, billet til medlemsfesten torsdag aften, hvor MESSE C bliver pyntet op til en forrygende aften med festmiddag og mulighed for at give den gas på floor, samt frokost til at tage med dig fredag, når årsmødet slutter.

Hoteller i og ved Fredericia

Som sædvanligt har vi i samarbejde med KongresKompagniet forhåndsbooket hotelværelser. Antallet af hotelværelser er begrænset i selve Fredericia. Derfor har vi også forhåndsbooket hotelværelser i de omkringliggende byer. I år tilbyder vi i et vist omfang transport fra de hoteller, som ligger uden for Fredericia, til og fra MESSE C. Det tilbyder vi også i forbindelse med festen torsdag aften. Dette vil vi særskilt melde mere ud om senere på året.

Book selv eller via din lokale formand

Foreningens lokale formænd vil stadig kunne tilmelde alle medlemmer i lokalforeningen eller uddelegere det til hvert enkelt medlem, så du selv kan tilpasse tilmeldingen efter dit behov.

Vi håber, at den nye procedure vil gøre det nemmere for jer.

Årsmødet er stadig tilgængeligt for alle interesserede.

Vi glæder os rigtigt meget til en forhåbentlig fantastisk oplevelse sammen med jer.

Start booking

For praktiske spørgsmål om årsmødet – såsom tilmelding, forplejning, overnatning – kontakt KongresKompagniet på tlf. 8629 6960. For øvrige henvendelser kontakt Skolelederforeningen.

Malene Lieberknecht skolelederforeningen

Malene Lieberknecht

Redaktør af digitale medier, kommunikationskonsulent