Forhandlingskursus 2024

301 301 personer har set denne begivenhed.

”FORHANDLING FOR SKOLELEDERE” AFHOLDES 27. – 28. NOVEMBER 2024 I MIDDELFART

I mange situationer forhandler du som skoleleder dit ledelsesrum. Er du ikke opmærksom på forhandlingen, kan du blive snydt!

Skolelederforeningen har udviklet et skræddersyet kursus, som tager udgangspunkt i de konkrete situationer, en skoleleder står i. Traditionelt opfattes en forhandling som fx en planlagt lønforhandling. Men en nyere tilgang (den interessebaserede forhandling) bygger på en meget bredere forståelse af, hvornår du egentlig deltager i en forhandling.

Formålet er, at deltagerne bliver endnu bedre til at varetage forhandlingssituationer på et avanceret niveau. Vi tager afsæt i den interessebaserede forhandlingsteori. Arbejdsformen veksler mellem oplæg og forskellige deltageraktiviteter. Kurset retter sig mod formand og næstformand i de lokale afdelinger eller et samlet tværkommunalt netværk.

Ønsker du at høre mere om kurset, er du velkommen til at kontakte konsulent Henrik Sloth på mail: hs@skolelederne.org

Foto: Klaus Holsting

Tilmelding til Forhandlingskursus 2024

Navn(Påkrævet)
E-mail(Påkrævet)
Angiv venligst, hvis du har ønske om særlige kosthensyn
Persondataloven kræver samtykke. Jeg giver hermed tilladelse til, at mit navn, mailadresse, telefonnummer, navnet på skole og kommune, min titel samt jobfunktion videregives til de øvrige kursusdeltagere og oplægsholdere i forbindelse med Forhandlerkurset. Dette af hensyn til efterfølgende netværksdannelse og videndeling. Jeg giver samtidig tilladelse til, at fotos taget i kursussammenhæng, hvor jeg medvirker, må benyttes på Skolelederforeningens medier. Angiv nedenfor, om du giver samtykke eller ej. Tilladelsen kan til enhver tid trækkes tilbage. Angiv nedenfor, om du giver samtykke til ovenstående eller ej. Tilladelsen kan til enhver tid trækkes tilbage.

For at tilmelde dig denne begivenhed send dine oplysninger til skolelederne@skolelederne.org

Registrer ved hjælp af webmail: Gmail / AOL / Yahoo / Outlook

Dato og tidspunkt